Energiehulpaanhuis.nl
  • Home
  • Over EHAH
    • Wie ben ik?
    • Wat doe ik?
    • Wat is mijn doel?
    • Hoe word ik beloond?
  • Hulp Aan Huis
    • Waarom hulp aan huis?
    • Adviezen
    • Prijslijst
    • Maak een afspraak!
    • Hulp op Afstand
    • Hoe werkt het?
  • Uitleg over de Energierekening
    • Opbouw Energierekening
    • Energie Encyclopedie
  • Contact

Gedragscode Consument en Energieleverancier

  • By David de Goede
  • apr-8-2015
  • Reacties staat uit voor Gedragscode Consument en Energieleverancier

Sinds 2009 levert deze gedragscode een bijdrage aan het vertrouwen van consumenten in de vrije markt zoals deze nu is. De leveranciers die deze gedragscode toepassen, geven hiermee aan dat ze de klanten goed zullen voorlichten, en op een eerlijke en goede manier klanten werven. Ook geven zij hiermee aan dat ze de overstap naar een andere leverancier zo goed mogelijk regelen. Als een leverancier zich houdt aan deze gedragscode, dan moeten zij dit vermelden op hun website.

Comments

← Previous Post Next Post →

De laatste 5 klanten

Op 2 mei 2015 heeft Mr. Johanssen uit Arnhem een overstap gemaakt met behulp van EHAH

Je kunt ons voor tips en informatie ook hier volgen!

Facebook
Twitter

Meta

  • Inloggen
  • Berichten RSS
  • Reacties RSS
  • WordPress.org
Over EnergieHulpAanHuis
Opgericht in 2015 om mensen die hulp nodig hebben met hun energie. U kunt hier terecht voor informatie, hulp aan huis en hulp op afstand!
Archives Widget
  • January 2010
  • December 2009
  • November 2009
  • October 2009
Categories
  • Entertainment
  • Technology
  • Sports & Recreation
  • Jobs & Lifestyle
Search

Powered by WordPress  |  Business Directory by InkThemes.